niedziela, 22 grudnia 2013

Nowe zmiany! :) + MyStarPlanet

Tak, tak, będą nowe zmiany. :) Wracam z powrotem na bloga, dziś napiszę dokładniej o MyStarPlanet. :D
Więc, od kilku dni powstaje konflikt, mianowicie, na forum pewna BARDZO inteligentna osoba, wymyśliła sobie pewne MyStarPlanet, co prawda w każdym KŁAMSTWIE jest ziarenko prawdy, tym ziarenkiem jest to: MyStarPlanet, tak tak, to jest właśnie MyStarPlanet, więc troszkę opowiem wam o tej "Stronce". MSP ma nowy portal, czyli Hiszpański, największy lvl, który osiągnęła MovieStars... Sorry, MyStars, to 19. Patrzcie:

Tak tak, a z kąt wiem że hiszpańskie MSP jest od niedawna? Patrzcie jeszcze raz:
Pisałam z tą Chayene, jest bardzo miła, ale przejdźmy do rzeczy. Tak, chyba mają zmienić nazwę, albo tylko Hiszpania będzie tak miała, ja myślę że to jest po prostu właśnie tylko dla Hiszpanii, bo gdyby zaczęli wprowadzać tą zmianę to od czego by zaczęli? Od Danii jak zwykle! A nawet jeśli, to myślcie ludzie! Nie usunęli by użytkowników, bo jeśli by ktoś miał VIP to by już na pewno nie zaczął wszystkiego od początku, co gorsza, gdyby ktoś np. kupił VIP ELITE na rok, i by mu usunęli konto to wtedy mogliby podać MSP do sądu! Moderatorzy by mieli nie lada kłopoty... Mają dodawać lvl tak? Dodali Boosters tak? To do jasnej po co by mieli usuwać użytkowników jeśli porobili zmiany? Proszę was, myślcie troszkę! Ale w sumie, gdyby tak usunęli MSP np. na miesiąc, to dobrze by wam to zrobiło! Widziałam ostatnio post w którym pewna dziewczyna napisała że się potnie jak usuną MSP, pod spodem były też hejty, ale większość osób popierała. Ja gram na MSP z czystej przyjemności! Po prostu lubię tą grę, i tyle, jak bym miała rzeczywiście zobaczyć wiadomość od modów, to wiadomo że troszkę by mi się przykro zrobiło, bo mam na MSP trochę fajnych przyjaciół, np. SG, Wiki, Jula, Kornelia itp. Poczekajcie, idę zjeść kanapkę, omomomom...

Pozdrawiam, Gabi. ♥

Ps. Kolejny post o USUŃ UŻYTKOWNIKA. :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz