środa, 11 września 2013

Wywiad z IZĄ

Hello, już jest dość późno, ale okey... Noga mnie boli, prawie się na WF zabiłam :3 A więc tak, zaczynamy.

                               Izabela1323



Agata : Witaj tutaj właścicielka bloga MspGwiazdyRocka
chciałabym przeprowadzić z tobą wywiad, zgadzasz się? :3

Iza: Hej ;D Jasne C:

A.: Dzięki :D Jak długo grasz w MSP ? ;_;

I.: Konto mam od 30 grudnia 2012 r. , na początku ta 
gra mi się zbyt nie podobała, nie wiedziałam o co tu chodzi...
Jak dostałam VIP-a to mnie wciągnęło i się uzależniłam. :D

A.: Fajnie :D Wiele osób ci pomagało w tym 21 lvl?

I.: Hm... Nie, wzięła mnie do filmu Shavty a potem moje 5 filmów było
w top, szybko się dobiło te lvl-e ;P

A.: Też mam w znaj Shavty, a kogo lubisz najbardziej na msp? ;-;

I.: Nie mogę powiedzieć że jedną osobę, bo lubię swoich naj, znaj,
ale nie lubię jeżeli ktoś mi czegoś zazdrości, i robi konto anty mnie,
to świadczy o ich ilorazie inteligencji.

A.: A z kąt dowiedziałaś się o MSP?

I.: Moja ciocia, (Tak ciocia xD) Jak byłam u niej i grałyśmy
w SIMSY i po czasie nam się znudziły. Ona zaproponowała 
abyśmy zagrały w MSP ponieważ widziałyśmy reklamę.

A.: To na tyle PA! :33

I.: PA!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz